2015. május 17., vasárnap

23:Chapter

Shin Min Gi szemszöge

 Valami sípolás szerű hangra ébredtem. Valószínű, hogy a riasztó szólalt meg, de nem nagyon tudott foglalkoztatni. Kwon aranyosan aludt a földön, én pedig visszabújtam az ágyba, és elnyomott az álom.
Reggel a nap gyönyörűen sütött be az ablakon. Nem volt kedvem kikelni az ágyból, így inkább átfordultam a másik oldalamra. U-Kwon feküdt mellettem, aki még aranyosan pihent. Este megbeszéltük, hogy a földön alszik, én pedig aludjak az ágyában, de úgy látszik, hogy nem szeretett volna ott aludni, így inkább bebújt mellém. Nem is vettem észre, hogy befeküdt, de nem is nagyon érdekelt. Arcát figyeltem, ahogyan megvilágította a nap, és hallgattam, ahogyan szuszogott. V-re emlékeztetett. Őt is mindig figyeltem, ahogyan aludt, szerettem, hogy a mellkasán aludhattam. Szerettem, ahogyan megcsókolt és átölelt. Örültem, hogy végre kijutottam az otthonomnak nevezett helyről, de valamiért el is tudott szomorítani, hogy idegen helyen voltam, idegenekkel. Ziconak is meg kéne köszönnöm, hogy nem árult el Taenak.
-Jó reggelt - szólt aranyosan Kwon, és nyújtózkodni kezdett.
-Neked is - mosolyogtam.
-Nem baj, hogy befeküdtem melléd? Nem szeretek a földön aludni... - magyarázkodott.
-Nem, de mondtam is, hogy nyugodtan aludhatsz mellettem - ültem fel, és megigazítottam a hajam.
-Tudom, de azt hittem neked furcsa lesz, hogy egy idegennel kelljen aludnod - túrt a hajába.
-Geon is idegen volt nekem, és vele is képes voltam aludni - magyarázkodtam.
-Mikor voltál Geonnal? - húzta fel a szemöldökét.
-Amikor a fiúk elmentek valami tárgyalásra, Geon és Yoseob vigyáztak ránk - magyaráztam.
-Értem - mosolygott.

-Hova a faszba akartál menni az éjszaka közepén? - hallottam ahogyan Zico kiabált valakivel mikor Kwonnal leértünk a lépcsőn.
-Haza - válaszolta Seu egyszerűen. Ezek szerint Seuval kiabált, aki megszeretett volna szökni az éjszaka.
-Ki engedett el? - húzta fel a szemöldökét.
-Kyung - vágta rá húgi.
-Hol van az az idióta? - nézett körbe a nappaliban Zico, de Kyung sehol sem volt.
-Éhesek vagytok? - szakította meg a veszekedést Kwon.
-Aha - bólogattunk egyszerre Seuval.
-Mit kértek? - dőlt a pultnak.
-Gabonapelyhet - válaszolta Seu.
-Fiúk, kértek reggelit? - kiáltott fel Kwon.
-Én kérek - sétált a pult elé Zico. Erre már nem válaszoltunk semmit, csak elfoglaltuk a helyünket, és U-Kwon már hozta is a reggelinket. Kiöntöttünk magunknak annyi tejet, amennyi kellett, majd beleraktunk a gabonapelyhet, és elkezdtünk falatozni. Zico felállt valamiért az asztaltól, biztos a telefonjáért ment, és megállt a mosogató előtt.
-Ez nagyon szar tej - kóstolt bele az ételbe Seu. - Ez nekem nem kell - állt fel az asztaltól, majd megindult a mosogató felé, hogy lerakja a megkezdett étel maradékát, de ,,véletlenül'' megbotlott valamiben, és a tányér tartalma nem a mosogatóban landolt, hanem Zico pólóján.
-Te mi a szart csinálsz? - akadt ki Zico.
-Véletlen volt - rakta le az üres tányért Seu, és leült mellém, majd összemosolyogtunk.
-Faszom - káromkodott a fiú, és elindult átöltözni.
-Ügyes volt - nevetett Kwon.
-Itt meg mi történt? - sétált be a konyhába egy barna hajú, magas fiú, miután Zico elhagyta a helyiséget.
-Csak Seu volt - válaszolta U-Kwon.
-Jaj, sziasztok - sétált oda hozzánk az ismeretlen fiú. - Be sem mutatkoztam még - nyújtotta a kezét. - Jaehyo vagyok, de nyugodtan szólíthattok Jaenak is - mosolygott.
-Én Minie vagyok - mutazkoztam be.
-Én pedig Seu - mosolyogott húgi.
-Hol vannak a többiek? - nézett körbe ezek szerint Jae.
-Zico elment átöltözni, a többiekről meg fogalmam sincs - mondta Kwon.
-Fiúk, gyertek le - kiáltott fel a többieknek.
-Sziasztok - sétált le mindenki.
-Sziasztok - köszöntünk egyszerre tesómmal.
-B-Bomb vagyok - nyújtotta a kezét.
-Minie - válaszoltam mosolyogva.
-Te pedig már ismersz - nézett Seura.
-Taeil hol van? -kérdezte Zico.
-Itt vagyok - sétált oda elénk.
-Seu vagyok, ő pedig Minie - mutatott be húgi.
-Én pedig Taeil vagyok - pattant le a kanapéra, miután kezet fogtunk.
-Ő kicsoda? - mutatott Seu egy fiúra, aki a tévét bámulta.
-Jaj, ő P.O - mondta B-Bomb.
-P.O! Gyere ide - szólt neki U-Kwon.
-Sziasztok - lépett oda hozzánk ezek szerint P.O.
-Szia, Seu vagyok - köszönt húgi.
-Minie vagyok - mondtam kissé unottan, mivel annyiszor mondtam már el a nevem abban a pillanatban, hogy papagájnak éreztem magamat.
-Én pedig P.O, de nevezhettek Jihoonak is - mosolygott.
-Pig - vágta rá egyből Seu.
-P.O.
-Pig.
-Akkor neked pig - nevetett P.O.
-Győztem - húzta mosolyra a száját Seu.
-Elmegyünk fagyizni? - fordultam meg Kwon felé.
-Aha - bólogatott. - Jöttök fagyizni? - kérdezte a többieket.
-Aha - csillant fel a szeme Seunak.

-Szerinted V miért olyan kedves, mikor maffiás? - kérdeztem Kwontól, miután leültünk egy padra fagyizás után. A tengerrel szemben ültünk le, és láthattuk a tengert, ami a naplementétől narancssárgássá színeződött. 
-Nem tudom - válaszolta. - Eddig akik V-nél voltak csajok, vagy nem jutottak ki élve, vagy eladták őket - magyarázta.
-Akkor vagy nagyon megszeretett, vagy pedig úgy gondolja, hogy túl fiatal vagyok még ehhez - gondolkoztam el.
-Seunak nem Kyunggal kéne lennie? - nézett magunk mögé U-Kwon, elterelve a témát.
-De. Miért, most kivel van? - néztem én is hátra.
-B-Bombbal - vágta rá.
-Lehet B-Bombbal jobban érzi magát - fordultam vissza, hogy nézzem a tengert, ahogyan halkan hullámzik.
-Mennünk kéne - szakította meg a nézelődésemet Kwon.
-Menjünk - álltam fel, és megindultunk a többiek után.
-Mikor hív majd V? - kérdeztem.
-Nem sokára - nézett az órájára.

-Minie! - kiáltott fel Kwon.
-Gyere, V mindjárt hív. Szólj Seunak is! - kiáltotta.
-Okés - kiáltottam vissza.
-Seu - kopogtam be az ajtaján.
-Mondjad - nyitotta ki az ajtót.
-Gyere, hív Kook és Tae - fogtam meg a kezét és elindultunk lefele a lépcsőn.
-Szia Minie - hallottam meg Tae hangját a laptop mögül, amint leültem a kanapéra.
-Szia V - mosolyogtam.
-Magatokra hagylak, beszélgessetek nyugodtan - állt fel Kwon mellőlem, kezembe adta a laptopot és felment a szobánkba.
-Seu hol van? - kérdezte Jungkook.
-Itt van, csak nem látszik - fordítottam felé a számítógépet, hogy húgi is látszódjon.
-Most már látlak - nevetett Kook.
-Minden rendben van? - kezdte a kérdezősködést Jungkook.
-Igen - bólogatott Seu.
-Mi a baj Minie? - kérdezte V meglepődötten.
-Semmi - hazudtam. - Álmos vagyok, megyek fürdeni - mondtam V-nek.
-Rendben, vigyázz magadra - köszönt el Tae és odaadtam Seunak a gépet, hogy nyugodtan beszéljen még Jungkookal. Úgy látszik, Seunak hiányzott Jungkook, mert vele vidámabb volt, nem úgy, mint itt bármelyik taggal. Viszont furcsálltam a helyzetet, mivel néhány órája még szívből utálta őt. Nem hiányzott V, ami meglehetősen furcsa érzés volt. Furcsa volt ezt gondolni, de Kwon kedvesebbnek tűnt. V mindig egy erőszakos állat marad a szememben, aki elrabolt és megerőszakolt, és aki soha sem szeretett, hanem csak megjátszotta. Beléptem az ajtón, és minden gondolatom elszállt, mert nem az fogadott, amire számítottam.
-Ez meg mi? - fordult felém Kwon egy fegyverrel, amit a szekrényemből húzott elő.


2 megjegyzés:

  1. Ez valami eszméletlen jó történet. Remélem folytatjátok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, és igen, folytatjuk még sokáig :D

      Törlés